Drömmen!

Letar vinterjacka som en galning just nu, har en som jag haft i 3 (!) år nu, jag verkligen ogillar den och vill ha en ny och snygg. 
 
Men jag har så grymt många krav så det är nästan helt omöjligt, letade hela förra vintern och har börjat kolla nu och jag hittar några som jag verkligen älskar! Men priset då? Över 2,5 tusen.. Det är liksom inga pengar som man har i fickan och kan kasta fram bara sådär. 
 
Kan ju börja berätta mina krav: 
1, Halv lång, inte midje kort och inte knä lång.
2, Varm och fluffig
3, Smal i midjan
4, "Päls" runt huvan
5, Helst inte svart, men om svart ska den vara blank. 
 
Inte helt lätt att hitta en jacka som passar in på alla kraven, men jag har hittat några på Nelly.com. 
 
1. Hollies vinter jacka LÄNK     -     2.Hollies vinter jacka LÄNK
 

Sjukt sjukt snygga är de och prickar i alla mina krav, win win om de nu inte hade kostat en förmögenhet.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback