Ny vecka

Redan inne på tredje veckan av detta året, WoW, känns som nyår igår liksom. Men det är väl la bara att inse att tiden går snabbare än man tänkt sig och försöka att ta vara på alla ögonblick och stunder som man får, ta chanser och satsa på det man tror på eller det man drömmer om. Det är i alla fall så jag lever, med det grymma mottot yolo och tar vara på allt, lever för nuet men med planer för framtiden. Jag menar, jag lever ju bara en gång..?
 
Imorgon så kickas i vare fall veckan igång på bästa sätt, nämligen med inställd matte och sovmorgon till halv 12, kan man önska sig mer på en måndags morgon? Sovmorgon och sovmorgon å andra sidan, S&B ska vara lite hurtiga och biffa till sig lite på gymmet innan skolan drar igång, aka ta egopics med hantlar i handen ;) *skämta vi är faktiskt reedigt grymma gymmare* #STARK
 
Nu måste jag dock sova några timmar, annars lär det nog inte bli något gym för min del.. ;) 
 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback