The Ultimate Nutella Sandwich

 
Godmorgon godmorgon!
 
Dagens frukost blev... The Ultimate Nutella Sandwich! Massa nutella, smör och bröd, som jag sedan toppade med lite marshmallow. Blev sjukt fint men föll ju tyvärr inte mig i smaken då jag inte gillar nutella.. x) Fråga inte varför jag skulle göra det om jag redan visste att jag inte gillar nutella, jag är inte den ljusaste stjärnan på himlen om vi säger så ;) 
 
Men fint blev det och kul var det och göra, så nu ska jag stoppa näsan i min bok som ska vara utläst tills på torsdag, har bara 300 sidor kvar, no biggie liksom *pfft långsamaste läsaren här ja..*. Har dessutom räknat ut att det kommer att ta mig ca 10 timmar att läsa ut den, kanske inte låter så mycket men jag verkligen avskyr att läsa och kan aldrig finna mig till ro för att njuta av boken som vissa bokälskare kan göra. För mycket som händer runt omkring hela tiden som jag inte kan stänga av, otroligt svåra koncentrations svårigheter :/ 
 
Lite senare så blir det att åka ut till hästen, hade viljat hoppa då det var ett tag sen nu, men får se hur omständigtheterna ser ut då. Både jag och Nasse hade behövt lite bra skutt i kroppen just nu känner jag ;)
 
Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Åhh, va gott :D

Satan vilket monster till nutella sandwich xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback