Jag är inte redo

Detta lovet, har gått för snabbt, samtidigt som det känns att jag har hunnit med att göra grymt mycket saker och har en massa oförglömliga minnen som jag alltid kommer komma ihåg. Har verkligen fått en otroligt bra start på 2014 och jag känner på mig att detta året kommer bli legen.. wait 4 it.. dary! Året har liksom knappt börjat och jag känner mig verkligen lyckligare nu än vad jag har gjort på de senaste 5 åren, känns så otroligt skönt :)
 
Skola.. idag..!? Kan ju rakt upp och ner säga att jag inte är redo, inte redo för "seriösa" grejor än, inte redo för att gå upp kl 6 på morgon varje jäkla dag och sitta på bussen 20 över 7, eller få så mycket läxor att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag hade helst av allt stannat kvar i det läge jag har nu, ta dagarna som de kommer och inga måsten, meeen.. det jag att jag inte kan och det vet jag, så lika bra att gå tillbaka nu *F*NJ*VLAP*SSH*LV*TE*
 
Men har massa grymma saker inplanerade för våren, massa roliga trips med S och andra helt grymma saker att se fram emot, tävlingar med Nasse osv. Skolan får jag försöka att bearbeta så gott det går vid sidan om allt det roliga.. 
 
Godmorgon i alla fall och hoppas ni får en grym onsdag den 8!
 
 

Kommentarer

2014 ska bli året to remember ;) <3<3<3

Svar: Ohh yees ;) ❤️❤️❤️
Rebecca Lexander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback