Och snart kör vi igen..

Nu har veckan börjat, första veckan, där jag ska gå i skolan för första gången detta året. Ussssch fyyy och uurrrk, vil inte gå tillbaka till skolan, 2 much 2 do. Men ska ändå bli bra att försöka komma in rutinerna igen, gå och lägga sig i tid på kvällen och gå upp på morgonen, skolan och sen hem och göra vad jag vill (tyyyp, om de inte slänger på mig massa arbete dvs... :/ ) Hästen ska ju såklart också få en massa tid och sedan träffa vänner. Hmm ja, hade någon kunnat ändra så att jag får ca 10 timmar till på varje dygn så hade det varit shit bra (Y) 
 
Men inte än, inte förens på onsdag så börjar allvaret och jag ska göra allt jag kan för att ta vara på dessa dagar ordentligt. Idag är jag stallfri och dagen kommer till stor del spenderas i soffan med någon mysig film eller serie, äta massa och kanske åka och göra något lite senare om jag orkar.
 
Dock måste jag äta frukost nu, passande då det snart är lunch tid.. ;) 
 
Hörs!
 
 

Kommentarer

Låter som en skön dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback