So stupid

Hello hello ;* 
 
Dagen har varit riktigt jäkla seg, tråkigt, tråkigt och mer tråkigt.. pfft, men nu är den nästan över och om bara några timmar så välkommnas en ny fredag med öppen famn! Morgon dagen i skolan hoppas jag blir chill, finns dock en stor chans att vi inte kommer sluta förens halv 5.. men håller tummar och tår på något annat. Annars får väl jag och S hitta på något så att vi kan göra den underbart dåliga fredagen grym igen, helt klart vår specialitet! ;) 
 
Fått en jäkla massa läxor redan som jag borde ta tag i, men istället så har jag nu ägnat ca 3 timmar till att böla åt Titanic, man har ju sina stunder med kloka val och detta var verkligen inte en av de. Men kändes att det behövdes och nu när jag har kommit fram till för femhudrade elfte gången att de är mer korkade än vad jag är så kan jag väl äntligen gå vidare med mitt liv och ta tag i de jäkla läxorna. Ska tex läsa ut en bok på 300 sidor till nästa torsdag, har inte ens läst vad boken heter än.. suck B.. suuck 
 
Nej skärpning och bättring! 2 dagar in på vårterminen och jag ligger snart efter.. Heja heejja kämpa på, typ :/ 
 
Duschen kallar så jag borde svara #classy
 
 
 

Kommentarer

Åh vilken fin häst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback