Tävlings resultat

Nasse kändes riktigt fin på framridningen, lite spänd men lyssnade ändå bra på mig när jag ville att han skulle göra saker. Kom in på framhoppningen och han var fortfarande pigg och framåt, hoppade räcket och krysset som  gick galant. När vi kom till oxern så tvärnita han och skulle inte över, så som han kan bli ibland, vi la ner den och kom igen o igen o igen, men han hoppade inte Tillslut när vi lagt ner den helt så klev han med ett jätteskuttt över den och sen kunde han hoppa oxern också, knasboll -.-
 
När vi väl kom in i ridhuset efter lite om och men från lilla Nasses sida så hoppade han 1-3 superfint, utan att tveka skuttade han över de. 4:e hindret var en rällig oxer med starkt turkosblåa bommar, inte Nasse favorit om vi säger så, där tog det slut, han stannde ca 10 m innan hindret och ville inte gå närmare. 
 
Men dagens mål var att vi skulle ha kul tillsammans och det kan jag lätt säga att vi hade, även om inte resultatet tallar för oss. Massa klappar och godis till min Prins, duktig är du :* 
 
Nu kallar duschen på mig och sen står julebak på schemat, se upp gott folk B ska baka.. :S
 
Kavaj/Hjälm - Hööks ~ Schabrak - Horze ~ Stövlar - MH Supreme High Rider 

Kommentarer

hur har helgen varit? :)

Kul att du fortsätter att tävla även om det inte verkar gå så bra, men varför fortsätter du? Och varför är du så sjukt stolt över inget? Inget hat menat men undrar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback