Sovmorgon in my ❤

Godmorgon morgon Lördag, sovmorgon idag, skööönt!!
 
Har ju dock inte sovit tills nu, men kl 12 stod klockan på när mina ögon öppnades. Sjukt skönt det, var ett bra tag sedan jag tog en rejäl sovmorgon och nu känner jag mig verkligen utvilad och fit 4 fight för att göra denna dagen grym (höhö *nööt*). 
 
Men sedan jag vaknade för snart 2 timmar sen så har jag hunnit titta på ett VD avsnitt, städat halva rummet (= plockat bort ALLT från golvet *notis: man såg inte golvet innan.. ;) och flyttat sängen och bädat den. POWER! Nu ska jag bara städa klart resten av rummet och kaanske garderoben också, kanske om jag orkar, antagligen, förmodligen inte då alltså.. hehe
 
Kvällen kommer sen att spenderas i stallet där allt ska fixas till imorgon, tävling på Torns. Ohh, första hopptävlingen för året, haha 2 veckor innan nyår, aja bättre sent än aldrig right? Måste bestämma outfit också, har några olika som jag hade kunnat tänka mig att ha, får se vilken det blir. Bild kommer såklart på den imorgon, tillsaammans med live uppdatering från tävlingen. Bra som dåligt resultat kvittar då det inte är därför vi åker dit, vi ska ha kul, tillsammans. Jag och min stjärna ✭
 
Hoppas ni får en grym Lördag och jag ska nu återgå til städningen, önska mig lycka till!
 
 

Kommentarer

SV: tackar så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback