Sjuk?

Hej te med honung och en liten serie snutt mitt i natten, min hals gör ondare än innan (är ondare ens ett riktigt ord?), raspar och känns svullen, perfekt såhär nu när lovet börjat så jag kan vara sjuk under lovet och frisk igen när skolan börjar ;) Allting är ju alltid perfect timing när det gäller mig *ironi, sarkasm eller vad det nu heter*
 
Med andra ord - VARFÖÖÖÖR? 
Aja, det blir en j'kla massa koppar te med honung fram över så jag inte så passande blir sjuk till jul och nyår, hade inte varit så skoj.. Men får tänka positivt (ta en kopp te) och se en till film ;) 
 
Godnatt :*
 
Admit it, you're jealous on our hotness.. ;) 

Kommentarer

Krya på dig

KRYA !!!! <3<3<3

ps. Vem skullle inte avundas vår hotness? ;* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback