Sista dagen, ohh baam..

Sista dagen *trumvirvel* - YEEEEEEEES!
Som jag längtat till 2013's slut, aldrig varit så glad över att något är slut, inte ens NP matte slår detta. 2013, ikväll ska jag ge dig en stort fett kyss och sparka dig till månen. Aldrig mer, ussch aldrig mer... 
 
Men det nya året ska firas in med mina fina vänner S och Ellie, vad vi ska göra är fortfarande ett mysterium. Vi kör väl på och gör det vi känner för i stunde, mycket roligare sponta grejor ändå så ;)
 
Först måste jag ut till min kära ponny och pussa på honom en massa och mocka och fixa. Nyår är ju inte hästarna eller djurens bästa kväll, högt ljud som lätt kan äta upp de ;) Tur som det är så brukar Nasse vara rätt lugn när det gäller sämllare och raketer, bara det finns mat så är han glad och nöjd. Skönt för hans skull. 
 
Själv är jag dock gaaanskaa rädd för raketer, kommer ihåg en gång då jag gick utanför dörren och smällde värsta racketen av och gav ifrån sig värsta bomb ljudet, trodde nästan mitt liv var över där, haha. 
 
Nej, nu får jag sätta fart om jag ska hinna något..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback