Och så vart den här Julen slut

Julen 2013 - ✓
 
Och om endast 30 min så är det mindre än 1 vecka kvar tills 2014 start, inte långt alls om man tänker på hur snabbt hela detta året har gått. Alla dagarna bara flyger förbi utan att man ens hinner blinka, lovar, kommer inte ihåg hälften av alla saker jag gjort under detta året. Och de sakerna som jag faktiskt kommer ihåg, är de som jag helst av allt vill glömma bort. 
 
Men man kan inte få allt här i livet och detta året har varit ett rent skit år. Även om gymnasiet började och jag kom i en klass som verkligen passar mig, så har majoriteten av sakerna som hänt mig detta året varit dåliga, bakslag och hemska stunder och saker som jag mest av allt bara vill skjuta in under mattan och låtsas som att de inte existerar/existerat.
 
Det går ju såklart inte, så istället tar jag detta året som en lärdom, en lärdom att göra saker och ting annorlunda nästa år för att få det grymma år som jag verkligen förtjänar, ett år med majoritet av glädje o kärlek och med små inslag av dåliga och jobbiga stunder, det "perfekta" året. 
 
Men nog om det, sent nu och jag ska upp tidigt imorgon för att åka ut till Nasse och sen mot e.m så ska jag hem till mamma och fira jul där med. 
 
Godnatt och God Jul, igen.. ;)
 
 

Kommentarer

Habibi let go of the duckface, u much prettier without :) <3

Svar: Sorry it comes naturally.. I'm a DUCK! ;) ❤️
Rebecca Lexander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback