Måndag slut..

.. o 1 dag närmare lov, catshing $$$
 
Måste verkligen ut i helgen och handla julklappar, har inte en enda, oopsi, tsss.. Det blir ju då jag och alla andra stressade personer som också kom på att om bara någon dag är det F*¨*¨ JUL, blir nog en rolig upplevelse ;) Eller.. så lyssnar jag på min sparar sida och fyndar klappar under mellandags rean och ger bort de på nyår? Traditioner är ju ändå till för att brytas right?
 
Nu ska jag försöka att få i mig lite sömn, sova mhm, upp tidigt imorgon - skola, igen -.-'
Sen på em hoppträning, första träningen på riktigt länge, över en månad sen sist. Riktigt sugen på hoppträning nu, fett taggad och helt klart tisdagens höjdpunkt!
 
Godnatt på er :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback