Imorgon, imorgon..

Imorgon har jag gått 1/6 terminer på gymnasiet, EN SJÄTTEDEL av min gymnasie tid är över, WOW, denna terminen har verkligen flugit förbi, tänk då att jag har 5 terminer till som antagligen kommer gå lika snabbt och sen vips, står jag där innanför den stora dörren med en fin vit studentmössa och endast några få minuter kvar av mitt gymnasie liv. Känns som en evighet dit, men ändå på något sätt väldigt nära.. ;)
 
Sitter och tittar på serie i soffan med mamma och ska snart gå och lägga mig, måste till skolan imorgon *PUNKT*, så lilla huvudet hjärnan, vad det nu är som orsakar huvudvärken, lägg ner och gå och lägg dig, du är inte välkommen längre! 
 
Godnatt :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback