Tillbaka på noll..

2 tävlingar i rad nu har vi fått runt 60 %, 60 % i klass som vi i våras fick 72 % i. När jag fick honom och vi startade vår första dressyr tävling så fick vi 63 %, det är mer än vad vi får nu, för ett år sen så låg vi runt 70 % på varenda tävling. 
 
Det går neråt och det känns inte bra, jag känner mig värdelös och hemskt dålig, bara tanken av att jag inte utvecklats, eller snarare att vi inte utvecklas känns hemskt. Jag lägger ner all min lediga tid på detta, jag gör det för att det är kul och för jag ska kunna utvecklas, men jag kommer ingenstans. Känns som all tid jag lägger ner inte gör någon nytta längre. 
 
Jag vlll att det ska funka, verkligen VILL att det ska funka och jag kämpar och kämpar, efter varje gång vi nått botten och motivationen är borta så intalar jag mig själv att nästa, nästa gång så är det vår tur att lyckas, vi kan om vi kämpar och verkligen vill. Men då visar det sig istället att hållet är djupare än vad jag tror och det var en  liten klippa som hindrade oss från att falla djupare den gången, vi faller och faller och ja vet inte hur jag ska stoppa det. 
 
Vi måste komma vidare och det snart, ta våra småsteg till den stora framgången och vi ska lyckas och komma dit, för eller senare. 
 
Ikväll är i alla fall en dressyrträning bokade och nu tar vi nya tag, andas och fortsätter att kämpa, vi KAN och vi SKA klara detta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback