Mörkret <3

Är det bara jag som tycker att det mysigaste som finns på en kall höst dag är att rida när det blivit mörkt? Jag älskar det! Tycker att det är så mysigt att komma hem från skolan, det har börjat att bli mörkt och sen åker man ut till stallet och myser och varvar ner med ett mysigt ridpass. Finns det något bättre en riktigt höstdag som denna?

Det är precis vad jag gjort idag ridit ett pass i höstmörkret, Nasse var pigg och framåt, lite "stel" i höger varvet, men grymt fin annars. Jag måste bara komma ihåg att vara lugn hela tiden och låta allting ta sin tid, blir väldigt lätt så att jag tappar tålamodet för att jag vill att allting ska vara perfekt direkt, måste jag jobba på!

Ska det det lite lugnt nu och sen gå och lägga mig, är ju ledig imorgon så tänkte ta itu med lite skolarbete och få en liten kort sovmorgon också, Godnatt ;)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback