Uppdatering

Mitt internet är helt waako här hemma, går inte att ladda upp bilder så har helt enkelt inte orkat blogga. Inte kul med inlägg utan bilder hela tiden.
 
Men jag saknar det, kan jag erkänna. Vill blogga men vet inte om vad, gör ingenting, mer än att rida och titta på TV, kul att läsa om, elr not.
 
Kan ju säga att igår hade vi Knock-out i Malmö, Nasse var spänd och rädd som vanligt och som grädde på toppen så hade jag håll genom hela programet, lyckat! Men vi fick 63 % och laget vann. Så nu ska vi möta Österlen, hoppas att det blir i vårt ridhus, så har jag i alla fall chansen att försöka få honom att vänja sig vid det ;)
 
Nu ska jag.. göra inget, igen. Chingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback