Uppdatering

Känner att jag har inte så mycket tid till att blogga under helgerna, gör saker nästan hela tiden, men nu har jag tid så lite uppdatering om vad som hänt under helgen kan ni ju få ;)
 
Igår så tränade jag en liten cavaletti bana med Nasse, 2 st cavaletti bommar på kort diagonalen, en på långsidan och på andra sidan vatten matta. 
 
Såhär: 
 
 
Red runt den så som den visar, lite olika svänger och övade mycket på kontroll och att komma rätt på, vatten mattan hade vi lite problem med som vanligt men han gick över den efter ett tag. Dock stannade han nere i vänstra hörnet innan vatten mattan och stampad, stegrade, bockade och körde lite capriole, hahah buse ;* 
 
Idag när jag red så blev det en ganska lång trav runda, med många ofriviliga stopp på vägen, gissa hur? Nasse ponnyn ville inte gå förbi mamma och när vi var förbi så tvärstannade han och ställde sig på bakbena och försökte vända, men jag vann tillslut och han slutade, B - 1 Nasse - 0! 
 
Sen på em har vi haft lite party för Julia, gjorde världens godaste chokladglasyr till kakan som jag bakade igår, kan skriva receptet här senare någon dag när jag har tid så ni också kan få njuta av den goda kakan ;)
 
Och dagen avslutade jag med att springa en runda på 4 km, sprang bort till en mosse som ligger precis i utkanten av vår lilla stad, så sjukt fint det var med solnedgången som speglade sig i vattnet som var runt om, sådant tillfälle man skulle haft en liten inbyggd kamera i hjärnan. 
 
 
Men nu ska jag sova lite och imorgon är det skola igen, Woopa!!
 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback