Klippt mig

Direkt efter skolan så åkte jag till frissan och klippte mig, blev samma som föra gången men lite mer uppklippt.
 
Åkte till stallet efter det, hade inte byttit om då än så tänkte att jag kunde göra det i transporten, det gick inte att stänga dören inifrån så tryckte in en knapp och höll inne den tills jag hade stängt och seen när jag hade stängt så kom jag på att om jag inte kunde stänga den in i från hur skulle jag då kunna öppna den? haha det gick inte bra, satt där inne i lite mer än 10 min och försökte att öppna dörren, tillslut gick den upp som tur e! hhahah otur right?
 
Red Nasse i paddocken och han var superfin, pigg och framåt. Nu ska han ju ta det lite några dagar eftersom jag, mamma och Julia ska ju till Sveriges huvudstad, STOCKHOLM! :D Vi ska ju som jag sagt innan till Stockholm Horse Show och ska vara där hela helgen, åker imorgon kväll. Tar såklart med kameran så det kommer bli fett mycket bilder senare ;)
 
Åhhh shiit vad jag längtar tills vi är där, ska bli så sjukt kul! Vi stannar i Stochholm en dag extra så vi är där på måndag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback