Oj oj oj

Dålig uppdatering var det här jao, nä men känner att jag tappat inspon lite. Det kan ju också vara så att det händer INGET just nu, och det är ju inte speciellt kul att läsa om nada, allting är bara allmänt tråkigt och det mörka dystra vädret gör det inte bättre, helt trött blir man bara man tittar ut genom fönstret! 
 
Hoppade Nasse igår på "riktigt" eller vad man ska säga, ingen tränare men hoppade upp i ridhuset och han var super fin, verkligen helt otrolig! Ville dock inte hoppa riktigt i vänster varv, men jag tänkte att han kanske har lite ont eftersom sadlen var sned och då blev jag helt sned åt vänster. Tog en lååång skritt tur med honom idag så att han fick sträcka på benen lite. 
 
Ja, vet inte riktigt vad mer jag ska säga, hehehe... *awkward silence* -.-'
 
Saknar dig S, hoppas att du blir bättre snart så att vi kan träffas! <3<3<3 Laavviooo :* <3<3<3

Kommentarer

Jag kommer vara tillbaks till när skolan börjar! ;D Laaavioo 2 B :D <3<3<3<3<3 P.s. Viiiilken het bild! ;O Victoria secret modellerna blir ju avundsjuka på oss asså ;D hahah <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback